vrijdag 22 juni 2012

Een heleboel Cupcake`s !!

Voor mijn verjaardag heb ik een appeltaart gebakken omdat "de mannen" dat zo lekker vinden ...!!
Maar ja ik wil natuurlijk ook wat anders erbij dus heb ik ook cupcake`s gebakken. De zondag waar Oranje de laatste wedstrijd heeft gespeeld zijn we richting Almere gegaan om gezellig aan te schuiven bij de Fam Sparnaaij, een heerlijke BBQ gehad en natuurlijk het voetbal kijken! De doos met cupcake`s namen ze dankbaar in ontvangst en ik kreeg een berichtje dat ze heerlijk smaakten!
Erg leuk om ze eens een keer op te spuiten en een kleine versiering met fondant erop , sprinkels erbij en het is gelijk een feestje!
De eerste 2 foto`s zijn van mijn verjaardag , de onderste 2 zijn de cc die ik heb meegenomen naar Almere.




 Die groene met de 3 witte  bloemetjes vind ik zo leuk en goed gelukt ook nog !


Bedankt voor het kijken en tot de volgende taart !!

1 opmerking:

  1. Peter heeft er van 1 gesnoept, want ik had een eigen gemaakte stuk appeltaart met slagroom genomen! Was lekker hoor Bea en Manon!

    BeantwoordenVerwijderen